Over denken en doen: ‘Bij het goede antwoord houdt stereotype denken over onderwijs op’

See on Scoop.itMaster Onderwijskunde Leren & Innoveren

Leerlingen hebben leraren niet zo nodig om telkens hun vorderingen te meten. Goed onderwijs probeert procesafstemming te bewerkstelligen en dat is waar leerlingen leraren voor nodig hebben. Luc Stevens spreekt hierover in een eerdere publicatie ‘Over denken en doen’. Machiel Karels van www.wij-leren.nl bewerkte zijn werk in een artikelenserie. ’Bij het goede antwoord houdt stereotype denken over onderwijs op’.

See on hetkind.org

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s