Samen leren en innoveren verbetert docententeams aanzienlijk

See on Scoop.itMaster Onderwijskunde Leren & Innoveren
De druk op het onderwijs in Nederland is groot. Docenten en hun leerlingen dienen bij te blijven om hun kennis op Europees niveau te handhaven. UT-promovenda Nanda Lodders onderzocht hoe docenten door middel van collectief leren in relatie tot individueel leren hun prestaties kunnen verbeteren. Transformationeel leiderschap speelt een belangrijke rol bij teamprestaties in het hoger beroepsonderwijs. Uit het onderzoek van Lodders blijkt dat de prestaties van de docententeams daardoor verbeteren.
See on www.utwente.nl

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s