Effectiviteit van serious gaming in het onderwijs

See on Scoop.itMaster Onderwijskunde Leren & Innoveren

Manuela Bazen’s insight:

De belangstelling voor serious gaming in het onderwijs is de laatste jaren sterk toegenomen. De behoefte naar gedegen uitgevoerd effectiviteitsonderzoek wordt hiermee steeds groter. TNO heeft onderzoek gedaan naar de effectiviteit van vijf verschillende serious games op vijf scholen. De resultaten van dit effectiviteitsonderzoek dragen bij tot concreet bewijs dat serious gaming het leren kan bevorderen juist door specifieke gamingkenmerken. 

See on www.ou.nl

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s